Intro

9:31:00 AM

Assalamualaikum.

Ehem. Ni cuma intro.

Aku nak start berblogging semula dengan semangat baru. Walaupun aku tak hapdet post post islamik dan hanya hapdet post pasal kehidupan seharian, aku harap ade je la yang boleh garap jemput petik apa apa yang bermanfaat. Tak banyak, sikit pun jadi lah.

Post ni diedit balik diatas sebab sebab yang tertentu. Nampak sangat ni diri aku versi 'alaf millennium' Tak guna dah bahasa bahasa rempit. Tak macam dulu dah. And semua post gua dah deleteeee habis. Pada yang tak dapat baca post aku yang dah berkajang zaman tu, harap bersabar lah ye. Dah takde rezeki dah. Kalau post tu masih wujud, alamatnya gelak mati kering la sorang sorang.

Moga apa yang aku tulis dekat sini dapat memberi manfaat dan semoga Allah kurniakan ilham berkajang kajang dekat aku untuk terus berpotpetpotpet dekat sini. Allahumma Ameen.

Sebab aku nak tajdid luruskan balik niat aku untuk berblogging ni. Taknak bengkang bengkok dah. Walaupun takde sesiapa yang bukak baca blog aku ni, Dia sentiasa melihat menilai.

Harapnya blog ni jadi saham la untuk aku dekat sana nanti.

Selamat menjamu selera dekat blog 'baru' ni.

Adios! Adieu!

You Might Also Like

0 Commentor(s)