Header Sempena Tahun Baru ^^

9:51:00 PM

Assalamualaikum !
Bismillahirrahmanirrahim. In The Name of Allah The Most Gracious and The Most Merciful. Salam to all readers.
 

Hehhee, dah tak tahu nak letak tittle apa lagi, 
 Macam yang kita tahu, lagi berapa jam nak masuk tahun baru.
So, apa lagi kan ? Sekolah la. Dan tahun depan jugak, fafa PMR. Fuhh, kecut usus habis la. Tu baru PMR. --" Yang paling men'sadis'kan lagi, tahun depan, nak bertenggek depan lappy tipis sangat-sangat. :'( Boo..
 
 Perasan tak ? Haha, okay-II, takde orang perasan langsung. --" ittew dah ada header baru meh, baru je semalam buat. Ececeh, sempena tahun baru ni oii. Tak tahu okay ke tak. Tapi, kira bagus lah daripada tak letak langsung. Kan ? Kan ? Muahaha :D
 
Sebelum mintak kaki diri, fafa ingin mengucapkan,
 
-
-
-
 
SELAMAT TAHUN BARU !  
 Semoga tahun-tahun yang akan datang menjadikan kita lebih baik dari sebelumnya.
 
Tahun berganti tahun, hari berganti hari, tak semestinya tahun ini umur aku panjang lagi. Jadi, aku nak audit diri, untuk jadi yang lebih baik ! Bukankah Allah cintakan orang-orang yang berusaha menjadi lebih baik ? ^^
Assalamualaikum
Blog Author : FafaKyraa

You Might Also Like

1 Commentor(s)

  1. jom join giveaway ni..hadiah gempak :)

    http://shazreena-reena.blogspot.com/2013/01/new-year-giveaway-by-shazreena-shukri.html

    ReplyDelete

Assalamualaikum
Feel free to put your thoughts here XD