#Doodle 3

6:30:00 AM

Assalamualaikum and hello korang. Wassup ? Iman sihat ? XD

Yeay ! Siapa nak art trade ? Cesss -.-

Another doodle with background. Ya Allah ! Punya la lama nak siapkan benda ni T.T Dari pukul 12am sampai 2am. Edit sana edit sini. Haihh. Hajat nak buat untuk header doodle yang ni.... Erm tapi tengok la dulu XD

Banyak lagi benda yang tak jadi ni T_T mata dia. Nak buat shadow pun tak reti T.T Someone please ajar. Tak nampak real langsung. Tak cute. Rasa macam ada yang kurang kat situ.

Apapun, nah sebijik. Lol, kita tengah main lappy XD Acer je. Takde duit nak beli Apple XD Hihihihi

-
-
-
-
-

 

Jangan lupa comment okay :)
 
P/s : Do request for tutos in my ask.fm. Insya Allah fafa akan tolong korang XD  

Ma'assalamah wa Illaliqa'

Assalamualaikum
Blog Author : Fafa Kyraa

You Might Also Like

2 Commentor(s)

  1. Wah..comellah...tak per dik..boleh asah lagi bakay..(:

    ReplyDelete
  2. Comelnyaa. xD
    dah follow sini. #804. followback maybe?

    ReplyDelete

Assalamualaikum
Feel free to put your thoughts here XD