Hati

5:53:00 PM

Assalamualaikum readers.

Sebanarnya kekok.

Sebab,
dah lama tak menulis,

soal hati. Ehehh.

Macam takde rasa. Entah.
Tak tahu kenapa.

Tapi syukur.

Sebab aku masih ada masa untuk sedar. Kalau kau tanya, aku jatuh cinta pada siapa, hanya Dia.

Walaupun aku tak tahu level mana sayang aku pada Dia.
Walaupun aku tak tahu cinta aku dibalas atau tak.

Mungkin rasa sakit ni, bukti cinta Dia.
Mungkin juga buat aku lebih dekat dengan Dia.

Orang kata, let your pain bring you closer to Allah. Harapnya macam tu lah.
Clean up dosa. Because i always fail Him. Always.

Alhamdulillah. Dia ajar aku banyak benda.

Assalamualaikum kesayangan. Adieu.

Blog Author : Fafa Kyraa

You Might Also Like

0 Commentor(s)