.

11:49:00 PM

Assalamualaikum readers. Wassup ? Iman macam mana ? Sihat tak dia ? Alhamdulillah kita masih lagi bernafas hari ini. Maka nikmat Tuhan yang mana satu yang kamu dustakan ? [ 55:42 ]

Memang normal ke kalau baya aku fikir soal cinta?

Angguk geleng.

Kadang kadang aku pelik, dari mana lah datangnya perasaan macam ni. Padahal dah cuba buang 'rasa' ni sampai betul betul jadi zero.

Bila cuba nak jaga hati, Allah uji dengan lelaki.

Memang kadang kadang susah lagi lagi kalau yang datang tu hensem tahap petala kesepuluh. Dashing tahap tera. Boleh buat gades gades melting cair.

Sweetalker.

Dan alim alim jaga ikhtilat. Tak pandang perempuan kononnya. Tak layan perempuan kononnya.

Mana hati boleh lari dari rasa suka. Aite ? Tak kata orang lain, aku sendiri pun payah nak elak.

Duh.

Kena batang hidung sendiri lagi.

Dan dalam kesibukan menjaga dan mensadokan hati, aku pun boleh tersasar. We learn from past right dan aku sedang cuba. Nak jadi yang lebih baik kena kental. Tak boleh lembik macam biskut meri.

Tak ohsem.

Mungkin lah sekarang tempat lontaran aksara hati aku hanya dekat blog saja. Dah tak boleh luah tempat lain dah. Rasa macam tak selamat.

Twitter
Tumblr.
Wechat.
Instagram.

Macam dah tak beri apa apa makna macam masa mula mula aku buat dulu. Gelak hambar. Dahlah, malas nak paksa otak fikir benda remeh temeh. Adieu.

Okay. Syukran. Adieu. Ma'assalamah wa Ilalliqa' hamba hamba Allah sekalian.
Assalamualaikum
Blog Author : Fafa Kyraa

You Might Also Like

0 Commentor(s)