Working out.

9:27:00 PM

Assalamualaikum readers. Wassup ? Iman macam mana ? Sihat tak dia ? Alhamdulillah kita masih lagi bernafas hari ini. Maka nikmat Tuhan yang mana satu yang kamu dustakan ? [ 55:42 ]

Aku rasa macam nak tulis cerita. Em cerpen ? Or NOVEL maybe ?

Cough.

Aku tak reti nak keluarkan idea. Yang aku tahu idea aku akan keluar separuh separuh je. Yang lain semua burn.

Macam takleh blah je. Fikir punya la nak tercabut wayar wayar otak. Sampai boleh jadi circuit breakdown. Alih alih idea sipi sipi je keluar --"

But guess what ? I'm working out with my cerpen. Cerpen ?

Duh.

Nak kata cerpen tu idok la jugok. Sebab aku rasa panjang kot. Nak kata novel pun tak. Sebab pendek sangat. Kot ? Sort of. Ok suka hati perut limpa lah nak panggil apa.

Orang cakap. Em ni orang cakap lah. Bukan aku. Nak hasilkan satu karya tu perlu masa yang panjang.

We have to give all of us in it ? No ?

Ahahahaha. Kot lah. Aku pun tak tahu. Sebab aku ni pun bukan jenis yang suka berkarya bagai. Cuma memilih untuk meluahkan rasa melalui aksara. Bukan kata kata. Ceh !

So, till here. Aku harap ada lah kot yang baca 'karya lah sangat' aku tu. Okay ?

Ahahaha insya Allah.

Okay. Syukran. Adieu. Ma'assalamah wa Ilalliqa' hamba hamba Allah sekalian.
Assalamualaikum
Blog Author : Fafa Kyraa

You Might Also Like

0 Commentor(s)