Aku futur ke ni?

12:39:00 AM

 
Futur
 
Rasa macam nak jatuh, rebah, tersungkur. Semua ada.
 
Aku dah habis tenaga. Letih. Lelah. Hati aku dah tahap kronik dah.
 
Lemahnya aku ya Allah. 
Aku futur ke?

Entah. Mungkin persoalan tu hanya aku je yang boleh jawab.

Serious, banyak benda yang aku pendam. Rasa macam nak luah dekat sini. Tapi bila jari nak menaip tiba tiba semua hilang macam tu je. Mungkin dah hadam. Sebab tu aku rasa sakit sangat.

Sakit. Rasa macam nak pecah. Tak kuat. Sungguh. 

Aku perlukan masa untuk baiki diri aku balik. Mungkin ada beberapa faktor yang buat aku jadi lemah ceni. Jauh je dari landasan. 

Betul lah. Aku lupa dunia ni takde benda yang adil. Dan aku lupa tarik diri aku sendiri daripada lari masuk gaung futur. \Heh.

Aku dah jauh. Betul betul dah jauh. :'(
 
Aku bukan aku. Aku dah jadi orang lain. Astaghfirullah. Mana prinsip?!! 

Kadang, bila aku sedih, aku selalu monolog dengan diri sendiri. Sampai satu tahap diri aku sendiri tak boleh tolong aku, rasa macam 'weng' kejap. Lost. 

T.T

Moga aku terus kuat. Husnudzhon dengan Allah. Mungkin Dia nampak aku dah semakin jauh dari landasan sebenar, sebab tu Dia tarik.
 
Ha'ah sekarang aku dah faham sangat hikmah ujian ni. 
 
Kita mungkin bukan manusia yang paling bahagia.
Tapi kita pun bukan manusia yang paling malang.
 
ok.
 
Dahlah. Takde mood nak tulis panjang panjang walaupun memang dah panjang.


Assalamualaikum
Blog Author : Fafa Kyraa

You Might Also Like

0 Commentor(s)

Assalamualaikum
Feel free to put your thoughts here XD