Freedom trial

7:14:00 PM

Assalamualaikum readers. Wassup ? Iman macam mana ? Sihat tak dia ? Alhamdulillah kita masih lagi bernafas hari ini. Maka nikmat Tuhan yang mana satu yang kamu dustakan ? [ 55:42 ]

Who ever you think you are; king of a country or simply a resident, you are on the land of whome the lord, Allah subhane we tallah, has created.: Who ever you think you are; king of a country or simply a resident, you are on the land of whome the lord, Allah subhane we tallah, has created.

Alhamdulillah selesai sudah last paper semalam (khamis).

Baru nak tarik nafas lega tapi tapi tapi... SPM dah tak lama. Kurang dua bulan lagi. *muka tension* Pressure semakin hari semakin bertambah. Sakit kepala semakin hari semakin kerap menjenguk.

Kadang kadang, aku senang sangat down tak tentu pasal. Tuition tak nak pergi. Banyak benda aku rasa macam malas nak buat. Fed up. Padahal exam dah tak lama.

Elok sangat la perangai.

Then aku muhasabah diri balik. Check hubungan dengan Tuhan. Dengan ummi abi. Dengan kawan kawan. Aku sedar, semua ni ujian semata.

Benda ni depends on, aku kuat ke tak nak handle.

Bila dah habis exam, haruslah tahu result ken? Haihh. Ni satu lagi masalah. Doakan aku kuat hadapi result trial aku. *muka nervous*

Mungkin aku takkan bukak dah blog lepas ni sampai lah habis SPM. *ayat cliche budak spm* Tapi Insya Allah ada la kot satu dua ketul scheduled posts pasal usrah.

Doakan aku semua

Islam, hope, love, God: Islam, hope, love, God

Okay. Syukran. Adieu. Ma'assalamah wa Ilalliqa' hamba hamba Allah sekalian.
Assalamualaikum
Blog Author : Fafa Kyraa

You Might Also Like

0 Commentor(s)

Assalamualaikum
Feel free to put your thoughts here XD